Send dit/dine spørgsmål til vores administrator fra SWE. Han hedder Michael og kan træffes alle hverdage på telefon eller mail.

Michael Suhr Fabrin
Ejendomsadministrator
T arb : 3376 4707
T dir : 3376 4707
E mail : mfa@swe.dk


Du er altid velkommen i kontorets åbningstid i lige uger om tirsdagen mellem kl. 18-19 eller til at sende en mail via vores kontaktformular.

Skriv en besked til kontoret

Alle felter nedenfor skal udfyldes korrekt for, at beskeden besvares.

Kontaktformular

    Vedhæft filer her
    (jpg, jpeg, png, gif, pdf, doc, docx, zip)

    Arbejdsseddel

      Udtrædelse

      Anmodning om udtræden af andelsboligforeningen

        Undertegnede...

        Andelshaver 1

        Andelshaver 2

        ... Som er andelshaver/e i Andelsboligforeningen Vanløsegaard med brugsret til bolig nr.:

        ... Erklærer herved, at jeg ønsker at udtræde af foreningen og fraflytte min bolig i overensstemmelse med vedtægterne og generalforsamlingens bestemmelser herom.

        Det meddeles samtidigt at:

        ... Er berettiget til at overtage andel og bolig, jf. "Regler for tildeling af lejligheder" §1, stk. 1 og 2. Litra A.
        Såfremt der ikke er indstillet nogen under litra A og der ikke er nogen interesserede andelshavere under litra B, indstiller jeg hermed:

        ... Som er berettiget til at overtage andel og bolig, jf. "Regler for tildeling af lejligheder" § 1, stk. 2 litra C.
        Såfremt der ikke er indstillet nogen under litra A, B eller C sælges andelen under litra D eller E i nævnte rækkefølge, jf. "Regler for tildeling af lejligheder" § 1, stk. I og 2.
        Jeg skal derfor anmode bestyrelsen om snarest, dog tidligst den:

        ... At søge min andel overdraget, jf. vedtægternes bestemmelse om overdragelser.

        Andelshaver 1. Som undertegnede:

        Andelshaver 2. Som undertegnede:

        Ægtefælle/samboende samtykker hermed i ovenstående: Dato:

        Ved salg af lejlighed venligst kontakt Lejlighedsvurdering.dk
        på tlf. 44 98 10 24 for besigtigelse af lejlighed.

        Der er åbent på kontoret i lige uger, tirsdage mellem kl. 18 og 19.
        Kontoret holder altid sommerferie-lukket i juli måned, efterårsferie i uge 42 og mellem jul og nytår.

        Kontoret er åbent

        19. marts | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        2. april | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        16. april | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        30. april | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        14. maj | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        28. maj | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        11. juni | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        25. juni | 18:00 - 19:00

        Kontoret holder sommerferie

        1. juli - 31. juli

        Kontoret er åbent

        6. august | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        20. august | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        3. september | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        17. september | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        1. oktober | 18:00 - 19:00

        Kontoret holder efterårsferie

        14. oktober - 20. oktober

        Kontoret er åbent

        29. oktober | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        12. november | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        26. november | 18:00 - 19:00

        Kontoret er åbent

        10. december | 18:00 - 19:00

        Kontoret holder juleferie

        24. december 2024 - 1. januar 2025

        Almindelige henvendelser: 

        Der er åbent på kontoret i lige uger på tirsdage mellem kl. 18 og 19. 

        Brevsprækken: Jernbane allé 92, st. th. 

        Telefonen: 38 74 48 52 

        For alle henvendelser: angiv navn, andelsnummer, adresse, telefonnummer og/eller e-mail. 

        Vil du være sikker på at din besked når frem, skal du sende en e-mail via vores kontaktformular.

        Kalender

        
        
        Loading...

        Vandskader og lignende, hvor der kan fremkomme skade på bygningen og kræver øjeblikkelig opmærksomhed fra bestyrelsen.

        Bestyrelsen har to akuttelefoner, der kan bruges.

        Akutte problemer er f.eks.:
        Oversvømmelse som følge af skybrud (det haster for foreningen).

        Men ikke:
        Jeg har ventet længe på noget (det haster for mig).

        Akuttelefonnumrene er:

        20 84 48 52
        og
        25 12 56 40

        Venligst respekter, at disse to numre er akutnumre og undgå misbrug.

        Tilslut dig fælleskabet

        Køb en andelslejlighed

        Vanløsegaard ANNO 1923

        Foreningen er fra 1923, bygningen fra 1924. I dag er der et dejligt gårdmiljø, hvor man kan nyde den smukke facade, der blev renoveret fra 2003 til 2008 

        At gå rundt en lørdag formiddag og hænge vasketøj til tørre, mens gruset knaser under fødderne og ungerne kører på cykel. Det er derfor, jeg bor i Vanløsegård.

        Julie, Beboer

        Jeg kan godt lide det her.
        Der er altid nogen der lige kan give en hånd, hvis man har brug for hjælp.

        Claus Hansen, Beboer